Svi gradovi
Da li želiš da vidiš ponude za:

Svi gradovi

Svi gradovi

Beograd Novi Sad Drugi grad
Da li želiš da vidiš ponude za
Pozovite nas
Pon-Pet: 09:00 - 17:00
Svi na mapi
Kategorije  
0
0

Modni marketing - savremene tendencije - Monografija prof. Milice Slijepčević!

Stručni stav o primeni marketinških strategija u modnoj industriji
Uskoro ističe
Puna cena:
1 980 din
Ušteda:
990 din
Popust:
- 50%
Ponuda ističe za:

Trenutno gleda 1 korisnik


990 din
- +
Stavi u korpu Već je u korpi
Kupi Odmah
Našli ste jeftinije?
Karakteristike
  • Knjiga: Modni marketing: Savremene tendencije -prof. Milica Slijepčević
  • Monografija iz oblasti marketinga i menadžmenta
  • Tip poveza: mek
  • Broj strana: 366
  • Pismo: latinica
  • Knjiga: Modni marketing: Savremene tendencije -prof. Milica Slijepčević
  • Monografija iz oblasti marketinga i menadžmenta
  • Tip poveza: mek
  • Broj strana: 366
  • Pismo: latinica

Jedinstvena knjiga iz oblasti modnog marketinga kod nas

Monografija Modni marketing - Savremene tendencije, autorke prof. Milice Slijepčević je jedinstveno delo objavljeno na ovu temu u poslednje vreme u našem regionu. Kroz njega je autorka, inače profesor FAM-a i FDU-a Univerziteta Metropolitan, sa naučnog i stručnog stanovišta multidisciplinarnu oblast marketinga implementirala na modnu industriju.

Uz pomoć njene analize omogućeno je šire sagledavanje ambijenta u kojem se razvijaju i primenjuju marketing principi za modno tržište. Ona kroz istoriografske prikaze daje uvid u  razvoj industrije i aplikaciju marketing principa na nju. Monografija ima naučni doprinos kako  u elaboraciji i aplikaciji discipline marketinga, tako i u oblasti definisanja proizvoda u modnoj industriji, prikaza prodajnih strategija distribucije, sa sjajnim osvrtom na nove tehnologije i nove kanale. Osim toga ona je analizirala i segmente integrisanih marketing komunikacija, brend menadžmenta i ponašanja krajnjih korisnika - potrošača.

Moda, kao umetnost, menja društvo nabolje - ističe autorka.

Knjiga predstavlja osnovu za analizu i promišljanje aktuelnih poslovnih politika postojećih modnih kompanija, raspolaže sa dovoljno materijala za pristup i kompleksnijim načinima organizovanja i sprovođenja strateškog marketinga u industriji mode. Obiluje sjajnim fotografijama, autorskim modnim ilustracijama i kvalitetnim graficima, čime je omogućeno da sadržaj bude zanimljiv, edukativan i primenjiv u praksi.

Rezevacijom kupona za popust na našem sajtu obezbeđujete svoj primerak ove sjajne monografije po specijalnoj akcijskoj ceni od samo 990 dinara.

P.S. Za sve buduće dizajnere i njihov proboj na tržište!

Kako kupiti kupon na sajtu?

Kupovina kupona na sajtu se može obaviti na tri načina. Prilikom kupovine na sajtu, nije neophodno imati nalog i biti ulogovan. Prvobitno je potrebno odabrati željenu ponudu, a zatim odabrati jednu od ponudjene tri opcije, “brzu kupovinu”, “stavi u korpu” i “poruči telefonom”.

KUPI ODMAH

Ukoliko želite jednu ponudu, kliknete na KUPI ODMAH, popunjavate naznačena polja (ime, prezime, e-mail, broj telefona). Nakon popunjavanja i provere ispravnosti unetih podataka, kliknite na polje KUPI. Prilikom “brze kupovine” otvara se prozor koji obaveštava da je rezervacija uspešno napravljenja i koji nudi mogućnost plaćanja platnom karticom. Ukoliko ne želite da platite putem kartice, potrebno je da kliknete na “X”, a zatim proverite svoj mail i pročitate uputstva za ostale načine plaćanja.

STAVI U KORPU

Ukoliko želite više ponuda, potrebno je da na svakoj od njih kliknete STAVI U KORPU. Kada sve željene ponude stavite u korpu, popunjavate naznačena polja. U prvoj koloni možete uneti kod za dodatni popust, koji se prilikom unosa obračunava automatski i takodje imate pregled ponuda koje ste odabrali, sa mogućnošću promene količine ili brisanja iz korpe. U drugoj, srednjoj, koloni se popunjavaju podaci korisnika kupona (ime, prezime, e-mail, telefon i komentar). U polju namenjenom za komentar potrebno je ostaviti neke korisne informacije vezane za sam kupon ili njegovo iskorišćenje. U trećoj koloni možete odabrati način plaćanja kupona (PostFin, platna kartica, e-banking, uplatnica). Po popunjavanju svih obaveznih polja i proveri ispravnosti unetih podataka, kliknite na dugme KUPI i nakon toga ćete dobiti mail sa potvrdom rezervacije i podacima za uplatu.

PORUČI TELEFONOM

Ova opcija Vam omogućava da poručite svoj kupon preko telefona. Prilikom poziva potrebno je agentu reći koju ponudu želite. Nakon toga potrebno je dati podatke neophodne za pravljenje rezervacije (ime, prezime, e-mail i broj telefona). Po završetku razgovora ćete dobiti mail o potvrdi rezervacije sa podacima za uplatu.

KUPOVINA I DOSTAVA PROIZVODA

Ukoliko naručujete neki proizvod i želite dostavu na kućnu adresu, potrebno je ispratiti sva uputstva vezana za popunjavanje podataka vezanih za samu dostavu.

Pored osnovnih podataka kupca, ime, prezime, e-mail i broj telefona, potrebno je uneti grad, deo grada i tačnu adresu za dostavu. U polju namenjenom za komentar potrebno je uneti korisne informacije koje mogu biti od pomoći kuriru (sprat, broj na interfonu, broj stana i sl.)

Partner: Centar za komunikacije FLOU

Radno Vreme:

Pon-Pet: 09h - 17h
Sub: 09h - 17h
Ned: Neradni dan

Deo grada: Stari Grad

Grad: Beograd

Adresa Ponude:

  • Svetogorska 19, Beograd

Sajt: flou.rs/product/modni-marketing-savremene-tendencije-milica-slijepcevic

Facebook: facebook.com/floucentarzakomunikaciju

Instagram: instagram.com/modnimarketing

Ostale ponude partnera