Svi gradovi
Da li želiš da vidiš ponude za:

Svi gradovi

Svi gradovi

Beograd Novi Sad Drugi grad
Da li želiš da vidiš ponude za
Pozovite nas
Pon-Pet: 09:00 - 17:00
Svi na mapi
Kategorije  
0
0

Cyber Monday

Još nije gotovo sa popustima!

Cyber Monday je ponedeljak posle Black Friday-a, koji započinje sezonu prodaje u SAD-u,
izmedju Dana zahvalnosti i Božića. Ako je Crni petak povezan sa tradicionalnim maksimumom
prodaje u običnim prodavnicama, onda Cyber Monday znači povećanu prodaju u online
prodavnicama, koje tada daju velike popuste na svoje redovne cene. Ponedeljak bi trebalo da
bude dan kada se većina zaposlenih vrati na posao posle vikenda, što im ostavlja dovoljno
prostora za kupoinu putem interneta uz pomoć svojih računara.

Izdraz Cyber Monday je izumeo shop.org, ogranak američke Nacionalne federacije za
maloprodaju i nije korišćen medju korisnicima interneta pre 2005. godine. Prema Skotu
Silvermanu, izvršnom direktoru organizacije, termnin je stvoren na osnovu podataka o
istraživanju tržišta. Oni su pokazali da je 77% online trgovaca prijavilo značajan rast prodaje u
ponedeljak nakon Dana zahvalnosti 2004. Godine.

Cyber ponedeljak je često povezan sa neutemeljenim uverenjem da je to dan najaktivnije
kupovine na interntetu, kada ljudi u SAD-u tog dana nastavljaju da kupuju i dok su na poslu.
Statistički podaci američkih internet prodavnica pokazuju da su najprometniji trgovniski dani u
godini u periodu od 05. do 15. decembra. Tokom 2005. godine, kada je taj termin nastao,
prema podacima prikupljenim iz statistike MasterCard-a, najveći broj web transakcija bio je 05.
decembra, odnosno nedelju dana nakon Dana zahvalnosti. Prema shop.org, vrhunac prodaje
online prodavnica je zapravo bio 12. decembra, dakle dve nedelje nakon Cyber Monday-a.
Istovremeno, prema Nacionalnoj federaciji za maloprodaju u SAD-u, Cyber Monday je u 2006.
godini bio 26% produktivniji nego 2005. Godine i doneo je online prodaju u iznosu od 485
miliona dolara, što je record u istoriji online trgovine.

Neki kritičari na internetu i u medijima apeluju da se ne koristi taj termin, nazivajući ga
“beskorisnom rečju iz medijskog žargona”.