Reklamacije se vrše pismenim putem, putem maila. Potrebno je poslati mail sa objašnjenjem i razlogom reklamacije na mail Info@popusti.rs Kada Služba za reklamacije proveri sve navode i odobri reklamaciju, dobijate mogućnost da birate izmedju tri načina rešavanja:
- Zamena kupona: zamena kupona se vrši tako što odaberete novi kupon koji želite i prosledite nam broj Vaše nove rezervacije. Ukoliko je cena novog kupona veća od Vašeg otkazanog, dobijate podatke za doplatu. Kada se doplata evidentira, dobijate novi kupon.
- Kredit: prilikom odabira ovog načina rešavanja reklamacije, iznos Vašeg otkazanog kupona se pretvara u Kredit. Taj kredit možete iskoristiti u bilo kom trenutku, u celosti ili parcijalno. U tom slučaju je potrebno da nam dostavite broj Vaše nove rezervacije, a mi ćemo Vam poslati novi kupon. Ukoliko ostane deo kredita, a Vi želite kupon koji je skuplji od tog iznosa, dobićete podatke za doplatu, a nakon evidentiranja iste, dobićete kupon.
- Povraćaj novca: u slučaju odabira ove opcije, potrebno je da nam dostavite podatke za uplatu, odnosno broj tekućeg računa, a novac će biti refundiran u najkraćem roku.
- Greškom kupljene kupone možeš zameniti za one koje želiš, u periodu trajanja roka iskoristivosti kupona koje poseduješ.
Rok za rešavanje reklamacija je 15 radnih dana, ali se trudimo da u što kraćem roku rešimo sva Vaša pitanja.
Ukoliko ne uspevaš da zakažeš termin ili se ne snalaziš kako da kupon iskoristiš - tu smo da ti pomognemo. Kontaktiraj nas putem telefona 062220033 ili nam pošalji mail na Info@popusti.rs